Menarik di Central

#MenarikDiPetaling – Restoran IZI STESEN

Restoran IZI STESEN yang terletak di Sg Buloh Selangor merupakan salah satu restoran seafood yang terkenal di Lembah Klang. IZI STESEN menyajikan menu yang RARE dan TIDAK ADA di tempat lain.

Salah satunya adalah SHELLFOOD ASAM PEDAS & SIPUT SEDUT CHEESE yang merupakan signature resepi original dari IZI STESEN dan merupakan juga PERTAMA DI MALAYSIA.

IZI STESEN telah diiktiraf diseluruh KACA TV , di Media Sosial dan PENGGEMAR makanan rare. Didapati, 9/10 penggemar SEAFOOD mengatakan IZI STESEN adalah PORT seafood yang TERBAEKK!! Bersesuaian dengan tagline IZI STESENRARE SEAFOOD DISHES yang menjadi pendorong untuk IZI STESEN mencipta lebih banyak menu-menu yang unik lagi. Kawasan kedai yang SELESA, Parking MUDAH dan Terdapat juga SURAU yang KONDUSIF. Sangat-sangat sesuai untuk bawa seisi KELUARGA dan Kawan-kawan dalam jumlah yang ramai kerana punyai kawasan yang LUAS dan SELESA. Lokasi Restauran hanya 2KM dari EXIT TOLL Sg Buloh. So sesiapa yang dari Utara nak ke Selatan atau dari Selatan nak ke Utara just exit toll Sg Buloh dan 2km sampai terus ke restauran IZI STESEN.

Menu Menarik di Izi Stesen
Shellout Asam Pedas
Butter Milk
Black Paper
Siput Sedut Cheese
Kerang Bakar
Baby Crab Dududu

Nama Tempat :IZI STESEN SHELLOUT
Alamat : NO.4 GERAI MBSA, JALAN KUALA SELANGOR 47000 SUNGAI BULOH
Waktu Operasi : Dibuka pada (Rabu – Isnin Sahaja) (3.00 ptg – 12.00 mlm)
Nombor Boleh Dihubungi : 0360641214
Peta Lokasi :

Kredit Youtube: IZI STESEN
Exit mobile version