Menarik di Central

#MenarikDiKualaLumpur – KL Gateway Mall

Bertempat di pintu gerbang kota Kuala Lumpur, KL Gateway Mall memberikan anda faktor terpenting dalam peruncitan. Ini adalah tempat pertemuan dengan hubungan yang belum pernah terjadi sebelumnya yang akan menyambut baik komuniti di Lembah Klang dan dunia.

Menghadap Lebuhraya Persekutuan yang strategik, KL Gateway Mall juga dapat diakses melalui Lebuhraya Pantai Baru (NPE) dan Kerinchi Link. Kerana lokasinya yang strategik dan mudah diakses, KL Gateway Mall mengumpulkan tumpuan harian hingga 1.95 juta. Pada masa yang sama, penduduk bandar yang lebih suka kemudahan perhubungan tanpa kerumitan memandu boleh naik ke Transit Aliran Ringan (LRT) dan menuju ke stesen KL Gateway – Universiti LRT. Berjalan kaki singkat di jambatan pautan 100 meter akan membawa anda ke pusat membeli-belah.

Selain itu, kawasan sekitarnya adalah kawasan kejiranan yang paling makmur seperti Bangsar, Damansara Heights, Seputeh, Petaling Jaya, Taman Desa dan Jalan Klang Lama. Dalam jarak 5km, KL Gateway Mall mempunyai kawasan sekitar 400,000 kaki persegi.

Tempat ini mempamerkan elemen reka bentuk moden, perabot dan penamat yang diilhamkan oleh konsep street mall dan enam benua yang berbeza di dunia. Terdapat piazza tengah ikonik yang akan menjadi pusat seni, kerajinan, dan hiburan dari pelbagai tempatan dan antarabangsa.

Ringkasnya, KL Gateway Mall adalah tempat pertemuan yang sempurna, sama ada untuk bekerja, membeli-belah, makan atau bermain.

Alamat : KL Gateway Mall, Lorong Kerinchi Kiri 2,  Jalan Kerinchi, Bangsar South, 59200 Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur.

Waktu Operasi : Setiap Hari, 10am – 10pm.

No. Telefon : 03-7452 8118

Emel : customerservice@klgatewaymall.com

Facebook : https://www.facebook.com/klgatewaymall/

Instagram : https://www.instagram.com/klgatewaymall/

Exit mobile version