Friday, March 29, 2024
HomeHulu Selangor#MenarikDiHuluSelangor – Huda's Haven Resort

#MenarikDiHuluSelangor – Huda’s Haven Resort

Tempat percutian resort yang menjanjikan pengalaman yang santai, tenang dan menenangkan. Tempat percutian yang sempurna dan jauh dari kehidupan bandar yang sibuk dan hanya mengambil masa selama satu jam perjalanan dari Kuala Lumpur. Huda’s haven juga terkenal dengan Sungai Hijau yang bersih seterusnya menjadikan ini sebagai tarikan utama. Terdapat juga gazebo berhampiran sungai untuk anda berehat, berehat dan menjamu selera setelah berenang di Sungai Hijau.

Huda’s Haven menawarkan 4 jenis penginapan (Villa, Rumah Makcik, Rumah Kayu, dan Rumah Induk). Pengunjung juga tidak akan merasa bosan jika menginap di Huda’s Haven ini kerana terdapat pelbagai aktiviti outdoor yang menarik seperti ATV, berbasikal, memancing, jungle trekking, sukan air, night trekking, 4 wheel drive dan lain-lain. Sangat sesuai untuk dijadikan tempat latihan team building atau corporate event, mahupun percutian reunion bersama rakan-rakan dan Family Day.

Sebarang maklumat lanjut mengenai kadar harga semalam atau maklumat mengenai aktiviti atau acara boleh layari laman web Huda’s Haven atau hubungi nombor yang tertera di bawah:

Nama Tempat : Huda’s Haven
Waktu operasi : Setiap hari
Alamat : Huda’s Haven Resort, Hulu Rening 44300 Batang Kali, Selangor
Facebook :
https://www.facebook.com/hudas.haven/photos/?ref=page_internal
Laman Web :
https://hudas-haven.com/
Nombor telefon : +6012 800 5608
emel : hudashavenresort@gmail.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular