Thursday, April 18, 2024
HomeHulu Selangor#MenarikDiHuluSelangor – Tasik Kebun Serendah

#MenarikDiHuluSelangor – Tasik Kebun Serendah

Serendah merupakan daerah yang terletak di hulu Selangor. Mereka yang mencintai kedamaian suasana hijau pasti akan akan memilih Serendah sebagai tempat pilihan mereka. Bagi warga kota Kuala Lumpur dan Selangor yang inginkan percutian pendek pasti akan memilih Tasik Kebun Serendah.

Tasik Kebun (The Farm House) adalah resort semula jadi yang terletak di bandar Serendah yang pelik, 45 minit pemanduan dari Kuala Lumpur. Sebahagiannya terletak di perkebunan kelapa sawit seluas 15 hektar, hotel ini memiliki chalet dan vila yang dibina dengan indah yang membentuk sebuah resort yang indah yang menyatu dengan persekitaran semula jadi dan kehijauan hutan Serendah. Tasik Kebun terdiri dari 4 vila dibina yang menakjubkan, 5 chalet, kolam renang, ruang makan, dewan serbaguna, pusat perniagaan dan rekreasi dan Surau.

Tasik Kebun Serendah juga sesuai dijadikan sebagai salah satu lokasi untuk acara korporat, reunion, family day dan sambutan ulang tahun. Sebarang pertanyaan lanjut mengenai kadar harga penginapan, boleh terus layari laman web Tasik Kebun Serendah.

Nama Tempat : Tasik Kebun Serendah
Waktu operasi : Setiap hari
Alamat : Jalan Anggerik 1i, Desa Anggerik, 48200 Serendah FS, 43300, Selangor
Facebook : https://www.facebook.com/tasikkebun/
Laman Web :http://www.tasikkebun.com/index.html
Nombor telefon : 013-3888359

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular