Tuesday, April 16, 2024
HomeKL#MenarikDiKualaLumpur – Grand Hyatt Kuala Lumpur

#MenarikDiKualaLumpur – Grand Hyatt Kuala Lumpur

Menghadap ke Menara Berkembar Petronas yang ikonik dan bersebelahan dengan Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, Grand Hyatt Kuala Lumpur adalah salah satu hotel terbaik di Kuala Lumpur yang terletak di pusat bandar dan dalam jarak berjalan kaki ke kawasan membeli-belah, tempat makan, dan hiburan di Segitiga Emas.

Dalam jarak berjalan kaki dari Grand Hyatt Kuala Lumpur, jelajahi kota yang meriah atau berjalan-jalan untuk menjelajahi tempat bersejarah dan budaya tempatan dengan peta kuala lumpur. Tambahan lagi, Hotel Grand Hyatt mempunyai lobi yang dramatik dan bertenaga, pilihan tempat makan yang indah, teknologi canggih, spa, pusat kecergasan & kemudahan mesyuarat yang lengkap.

Jangan harapkan apa-apa selain yang terbaik di hotel Grand Hyatt. Penginapan yang paling hebat. Pilihan tempat makan yang paling sedap. Hiburan yang paling membuka mata. Anda akan menjumpai hotel khas kami di bandar-bandar utama dan tempat peranginan, tepat di tengah-tengah semuanya. Hotel-hotel kami adalah tempat untuk dinikmati, bersosial di dalam dan berhibur pada tahap yang anda mahukan.

Alamat : 12, Jalan Pinang, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur.

Waktu Operasi : Beroperasi setiap hari

No Telefon : 03-2182 1234

Facebook : https://www.facebook.com/grandhyatt

Email : kualalumpur.grand@hyatt.com

Sumber : Website & Facebook Grand Hyatt

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular