Thursday, April 18, 2024
HomeKL#MenarikDiKualaLumpur – Subak Restoran

#MenarikDiKualaLumpur – Subak Restoran

Sekiranya anda pernah mencari restoran di KL yang sesuai untuk meraikan majlis istimewa, kemungkinan anda mungkin pernah menjumpai Subak Restaurant sebelum ini! Terletak di Bukit Lanjan di antara hutan yang subur, Subak adalah kegemaran untuk ulang tahun, acara khas, dan tentu saja, makan malam romantis bersama kekasih anda. Sekiranya anda belum pernah mendengar tentang Subak sebelum ini tetapi merancang untuk mengejutkan yang lain dengan makanan istimewa, inilah yang anda boleh nantikan!

Nama Subak sebenarnya berasal dari sistem pengairan air di sawah di Bali, Indonesia. Diilhamkan oleh sejarah tradisi Bali yang kaya, hidangan Subak termasuk bahasa Melayu, “Kampung Melayu”, dan hidangan Barat yang merupakan gabungan kegemaran tradisional dengan sentuhan baru dan kontemporari.

Perkara pertama yang anda perhatikan adalah hiasan restoran. Perabotan kayu berfungsi namun elegan, menyatu dengan kehijauan persekitarannya. Anda juga boleh duduk di ruang terbuka di dek mereka untuk menikmati pemandangan yang tenang semasa anda menjamu selera! Dan tentu saja, anda boleh meminta meja dan kerusi anda dihiasi dengan kelopak mawar yang subur jika anda merayakan acara khas.

Sekiranya anda berhasrat untuk bersantai malam, Subak pasti adalah tempat untuk anda. Masa untuk merawat cinta anda dengan makanan yang luar biasa yang mereka layak!

Alamat : Lot 3213, Jalan Penchala Indah, Bukit Lanjan 60000, Kuala Lumpur.

Waktu Operasi : Dibuka setiap hari, 5 petang – 11 malam.

No Telefon : 03-7729 9030 / +60 019 7902401.

Facebook : https://www.facebook.com/subakrestaurant

Laman Web : http://www.subak.com.my/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular