Friday, March 29, 2024
HomeHulu Selangor#MenarikDiHuluSelangor – Sarang by The Brook

#MenarikDiHuluSelangor – Sarang by The Brook

Sarang by The Brook merupakan koleksi rumah persendirian yang terletak di Kuala Kubu Bharu. Mr.Chen iaitu pemilik tempat penginapan ini mendapat idea untuk menggunakan kontena sebagai blok asas bangunan penginapan.

Penginapan bilik boleh memuatkan sehingga 35 orang dewasa dan sesuai untuk percutian bersama keluarga dan rakan-rakan. Selain itu, terdapat juga kolam renang sebagai tarikan utama kepada pengunjung yang membawa anak kecik bersama. Sarang by The Brook memberi keselesaan kepada pengunjung yang sangat meminati alam semula jadi. Sebarang maklumat lanjut mengenai kadar harga Sarang by The Brook, boleh layari laman web berkenaan.

Nama Tempat : Sarang by The Brook
Waktu operasi : Setiap hari
Alamat : PT172 Jalan Seruling 20 Taman Seruling, 44000 Kuala Kubu Baru, Selangor
Facebook :https://www.facebook.com/Sarang-by-the-brook-1309300062428544/photos/?ref=page_internal
Laman Web :http://www.sarangkkb.com/
Nombor telefon : 012-3322448
Peta Lokasi :

Menarik di Hulu Selangor – short trip at Sarang by the brook, KKB

It's a short – vacay – small – group – trip – weekend guysssssss !!!!!! Mungkin ada yang dah tau atau masih lagi ada yang tak tauuuu lagi tempat percutian minimal yang damai dan tenang di Kuala Kubu Bharu… Cepat cepat booking guyyss… hujung minggu menantiii… pool depan bilik jerrr…pagi tgh hari malam ikut suka lah nak swimm bila-bila pon ….. yang mana group member skolah rendah skolah menengah officemate rommates or whatever matesss … seriously recommended guyss… check out the websites down below for any bookings :- http://www.sarangkkb.com/

Posted by Menarik di Hulu Selangor on Friday, July 19, 2019
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular