Friday, March 29, 2024
HomeLokasi Menarik#MenarikDiPetaling- Nickelodeon Lost Lagoon At Sunway Lagoon

#MenarikDiPetaling- Nickelodeon Lost Lagoon At Sunway Lagoon

Sunway Lagoon adalah tempat taman tema air, pelbagai taman dan keseronokan air SquarePants dan lebih daripada sepuluh perjalanan baru umtuk anda, mempunyai Nickelodeon Lost Lagoon yang baru, kanak-kanak bersemangat untuk merasai kehidupan Bikini Bottom.

Ia adalah tarikan seluas sepuluh ekar di Sunway Lagoon dan digambarkan sebagai 'peradaban yang hilang dikelilingi oleh hutan hujan semula jadi yang subur', banyak kehijauan dan ruang untuk anak-anak bermain. Terdapat perjalanan air besar, jalan pejalan kaki, tempat rehat dan banyak tanaman hijau untuk bersantai.

Untuk perjalanan, terdapat ‘SpongeBob Splash Adventure’ yang mesti dikunjungi, sebuah perendam super dengan fasad reruntuhan hutan (lihat nanas oren neon dan span laut bergigi kegemaran kami di bahagian atas). Sekiranya anda selalu ingin tahu bagaimana rasanya dengan goo hijau khas Nickelodeon, ada boleh cuba merasainya di sana. Terdapat banyak tempat di dalam taman tema untuk keluarga, yang lebih muda boleh menggunakan pelbagai ciri air di ‘Splish Splash’, yang menjanjikan pengalaman penyemburan air yang    interaktif.

Nama Kedai: Nickelodeon Lost Lagoon at Sunway Lagoon
Alamat premis : 3, Jalan PJS 11/11, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor
Waktu operasi : dibuka setiap hari 11.00pagi - 6.00 Petang
Nombor untuk dihubungi : 03-56390000
Peta lokasi :
RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular